קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות76
מגזין

אפונה קארי עם גזר ותפוחי אדמה

אפונה קארי עם גזר ותפוחי אדמה
אפונה קארי עם גזר ותפוחי אדמה דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 937 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך גזר, פטרוזיליה, כורכום הקרקע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: Ca-Ri Ga (עוף קארי עם תפוחי אדמה, גזר ואפונה), קארי עוף קארי קארי קארי עם תפוחי אדמה מתוקים וגזר, ו קארי מתובל גזר.

מרכיבים

21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר שלם, קלופים, פרוסים, ופרוסות חתוכות לשנייםגזר שלם, קלופים, פרוסים, ופרוסות חתוכות לשניים0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין, לפי הטעםפלפל קאיין, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש3זרעי חילבהזרעי חילבה1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי, מגורדג'ינג'ר טרי, מגורד3(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה או כוסברה, קצוצהפטרוזיליה טרייה או כוסברה, קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)לתיבול בשרלתיבול בשר1גדולבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה (להוסיף יותר אם אתה רוצה, אבל לא יותר מ 1/2 כוס יותר)אפונה קפואה (להוסיף יותר אם אתה רוצה, אבל לא יותר מ 1/2 כוס יותר)2smallsתפוחי אדמה russet, קלופים וחותכים לקוביות קטנות (למשהו שונה אתה יכול לנסות להשאיר קליפות על!)תפוחי אדמה russet, קלופים וחותכים לקוביות קטנות (למשהו שונה אתה יכול לנסות להשאיר קליפות על!)1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עגבניותמרק עגבניות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי (או כל שמן שאתה אוהב להשתמש)שמן צמחי (או כל שמן שאתה אוהב להשתמש)2(חוֹרֶף)מים, להמיס עמילן תירסמים, להמיס עמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. לורנץ V לשיר גרונר Veltliner עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
זר פירות אטרקטיבי מאוד מניב ניחוחות תפוח, אפרסק והדר יחד עם spiciness Veltliner טיפוסי ומגע של פלפל לבן. החיך הרך והעסיסי נתמך על ידי חומציות עדינה. זה שר על החיך!