קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות27
מגזין

אפיית רטטוי

אפיית רטטוי
אפיית רטטוי עשויה להיות רק תוספת שאתה מחפש. מתכון זה מספק 9 מנות. עם 260 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לכם חומוס, קישואים, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: אפיית רטטוי, אפיית רטטוי פולנטה, ו אפיית מלית Ratatouille אופים.

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שמן חום בתנור ההולנדי מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים חצילים ו 8 מרכיבים הבאים (חצילים דרך פלפל אדום); לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
חצילחציל
4
להוסיף אורז; לטגן 3 דקות. מערבבים עגבניות ומרק; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
אורזאורז
5
מוסיפים גבינה וחומוס; מערבבים היטב. תערובת אורז כפית לתוך צלחת אפייה 13 x 9 אינץ'. מכסים ואופים ב 375 במשך 40 דקות או עד אורז הוא מכרז.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
גבינהגבינה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), סחוטחומוס (שעועית חומוס), סחוט411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין מלח-הוסיף עגבניות שלמות, לא מצוחצח וקצוץאין מלח-הוסיף עגבניות שלמות, לא מצוחצח וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק2(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצילים קלופים חתוכים לקוביותחצילים קלופים חתוכים לקוביות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות גבינת פטה מתפוררת1/2 כוסות גבינת פטה מתפוררת2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים פרוסיםקישואים פרוסים