קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

אפריקאי מנגו טיפש

אפריקאי מנגו טיפש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מנגו אפריקאי טיפש. מנה אחת מכילה 412 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך ביצים, מים, חלב, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד מנגו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קוקוס Panna קוטה עם פסיפלורה ומנגו כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האפריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכונים דומים: מנגו טיפש, מנגו אוכמניות "טיפש", ו מנגו-מנטה טיפש.

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה בתפריט? נסה זיווג עם Pinotage, Chenin Blanc, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא היקב של פינו ברי תקווה מלאה טוב. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
יין זה מציג חיך מרענן אך עסיסי עם פירות יער שחורים, שזיפים, פירות שחורים פראיים וסוכרוסיטה טבעית ונפלאה. יש לו מרקם גמיש עם טאנינים משולבים, גמישים וכמה תבלין אטרקטיבי על הסיום. יהירה להפליא!