קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

ארוחת בוקר חמוציות סקונס

ארוחת בוקר חמוציות סקונס
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל אירופאי. נסו להכין סקונס חמוציות לארוחת בוקר בבית. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 185 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר זולה. אם יש לך קליפת תפוז, מלח, שמן קנולן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. ציון זה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: ארוחת בוקר מושלמת לחג המולד-סקונס תפוזים חמוציות, עוגיות חמוציות, ו עוגיות חמוציות.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, החמוציות, קמח התירס, 1/4 כוס סוכר, אבקת אפייה, קליפת תפוז, סודה לשתייה, מלח ואגוז מוסקט. בקערה אחרת שלבו את החלבונים, החמאה והשמן.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמוציותחמוציות
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
קמח תירסקמח תירס
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים לחומרים יבשים ומערבבים עד שנוצר בצק רך.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
3
הופכים למשטח מקומח; ללוש בעדינות 6-8 פעמים. פאט בצק לתוך 8-1 / 2-ב. מעגל.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
מניחים על תבנית עם נייר אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
חותכים ל -12 טריזים; אין להפריד.
6
מפזרים את יתרת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
7
אופים בחום של 400 טקס למשך 15-17 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר לרשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
9
מגישים חם.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות2חלבוני ביצה, מוכים קלותחלבוני ביצה, מוכים קלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר, מחולקסוכר, מחולק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב את הסקונה עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.