קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

ארוחת ערב: עוף ואורז עם זעפרן

ארוחת ערב: עוף ואורז עם זעפרן
ארוחת ערב: עוף ואורז עם זעפרן נטול גלוטן, מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 867 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 51 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. אם יש לך חוטי זעפרן, בינוני, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב: אורז מטוגן בזעפרן עם משמש ושקדים מיובשים, ארוחת ערב הלילה: אורז מטוגן עם זעפרן, זנגביל, ועגבניות (Arroz Frito Aortuguesa), ו ארוחת ערב הערב: עוף צלוי עם זעפרן ולימונים.

הוראות

1
יש לשטוף את העוף היטב וללטף יבש לחלוטין. מתבלים במלח ופלפל. במחבת גדולה (12 אינץ'), מחממים את החמאה ושמן הזית מעל חום בינוני גבוה עד קצף החמאה שוכך, ואז מוסיפים את העוף והחום היטב בכל הצדדים, 10-12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר עוף לצלחות ולהשליך את כל אבל 2 כפות שמן מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
3
חום נמוך עד בינוני ולהוסיף את הבצל, שום, וקורט של מלח ופלפל. לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הזהב, 5-6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים אורז ומערבבים היטב מעיל עם שומן, בישול במשך דקה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים מרק, מים, זעפרן, עלה דפנה, ומביאים לרתיחה, ואז פונים לרתיחה. טעם לתיבול. להחזיר עוף למחבת, מתרפק לתוך האורז עד חצי שקוע.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים כל מיצים מן הצלחת לכסות. מבשלים 20-25 דקות, עד שהנוזל נספג והאורז כמעט רך. אם זה עדיין לא רך, להוסיף מים רותחים לפי הצורך כדי לשמור על לח.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום ומערבבים באפונה. אפשר לנוח, מכוסה במגבת מטבח, עד שהאורז סופג כל נוזל שנותר והופך רך. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עם פטרוזיליה לקישוט, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך