קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

ארוחת ערב פירוגי

ארוחת ערב פירוגי
ארוחת ערב פירוגי היא ללא גלוטן, ראשוני וקטוגני הר העבודה. מתכון זה מכין 4 מנות עם 177 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חמאה, דלעת קיץ, אבקת שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי שהמתכון הזה יהיה כל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח מזרח אירופי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף לא כל כך יוצא מן הכלל של 36%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ארוחת ערב עוף פירוגי, פיירוג'י, ו פיירוג'י.

הוראות

1
מבשלים פירוגי לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת גדולה, מבשלים את החזיר, הדלעת, הקישואים ואבקת השום בחמאה במשך 4 דקות או עד שהדלעת רכה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
סכין קילוףסכין קילוף
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מסננים פירוג ' י ומוסיפים למחבת; מחממים.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לפירוגי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לארמנדייה-ברנייה קו רוחב אקסטרה ברוט. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 55 דולר.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.