קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

מרק פטריות הונגרי

מרק פטריות הונגרי
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים מזרח אירופאים, אז נסו מרק פטריות הונגרי. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 189 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -12 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. אם יש לכם שום, שמנת, מיץ לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . עם ציון ספונקולרי של 53% , המנה הזו מוצקה. מרק פטריות הונגרי , מרק פטריות הונגרי ומרק פטריות הונגרי דומים מאוד למתכון הזה.

מרכיבים

4706 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)עשב שמיר טריעשב שמיר טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, פרוסותפטריות טריות, פרוסות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות, פרוסותפטריות טריות, פרוסות15אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה3(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)worcestshire sauceworcestshire sauce21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואכסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים320אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת1156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל לבן לפי הטעםפלפל לבן לפי הטעם

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Domaine Carneros Brut. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-27 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט
דומיין קרנרוס ברוט
בציר המתוארך בכל שנה, Domaine Carneros Brut Cuvée מייצג את מיטב הפינו נואר והשרדונה של קרנרוס שיוצרו ליין מבעבע קלאסי. הכינוי הוא 100% קרנרוס. הברוט התיישן בבקבוק במשך שלוש שנים לפני השחרור. זה ימשיך לפתח עומק ומורכבות נוספים ככל שהוא יתבגר. לקוויה זו ניחוחות של פרחי אחו, אגסים וקליפת הדרים משופרים עם תווים של טוסט, וניל ותבלינים. היין בנוי בצורה אלגנטית, עשיר, עגול ובעל טעם עם גימור קרמי ארוך המהווה את סימן ההיכר של יינות דומיין קרנרוס. מוגש יפה עם גבינות שמנת כפולות או משולשות, הוא גם מתאים במיוחד עם צדפות, רכיכות, דגים, עופות, מטבח אסיאתי וקליפורניה.