קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות12
מגזין

ארוחת ערב: צלעות חזיר עם רוטב דובדבנים

ארוחת ערב: צלעות חזיר עם רוטב דובדבנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב הלילה: צלעות חזיר עם רוטב דובדבן. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 439 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא סוכר, חומץ יין, חרדל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. מתכונים דומים: ארוחת ערב הערב: צלעות חזיר עם חרדל ורוטב שמנת חמוצה, ארוחת ערב: צלעות חזיר מוקפצות עם כרוב כבוש, ו ארוחת ערב: צלעות חזיר צרובות עם קמחי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.