קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

ארוחת ערב: שרימפס צונן עם סלט סתיו

ארוחת ערב: שרימפס צונן עם סלט סתיו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב הלילה: שרימפס צונן עם סלט כרוב סתיו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 372 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם כוסברה הקרקע, סיידר תפוחים, שמן canolanוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 6 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב: שרימפס טקילה, ארוחת ערב: BLT עם אבוקדו ושרימפס, ו ארוחת ערב: מרק שום עם שרימפס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.