קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ארטישוק שום מוקפץ

ארטישוק שום מוקפץ
צריך ללא גלוטן, מנה ראשונית וצמחונית? ארטישוקים מוקפצים שום יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 160 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם ארטישוקים, חמאה, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 59% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: ארטישוק שום מוקפץ, ארטישוק תינוק מוקפץ עם שום ולימון, ו פשוט ארטישוק תינוק מוקפץ עם לימון ושום.

הוראות

1
יש לשטוף ארטישוקים מתחת למים קרים, ולהשתמש בסכין חדה לחתוך את החלק העליון 1/3 הנחה של כל אחד. לקצץ את הגבעולים על 1 אינץ', ולהסיר את העלים הקטנים יותר מסביב לבסיס. השתמש מספריים כדי להסיר את כל הקצוות הנותרים עלה.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים כל ארטישוק לשניים מלמטה למעלה, ולאחר מכן להשתמש בכפית כדי לגרד את לחנוק השעיר. לשטוף שוב כדי להסיר כל שערות שיורית.
מרכיבים שתצטרך
3
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את השום, ו לטגן במשך כ 1 דקה טעם החמאה. סדר חצאי ארטישוק לחתוך בצד למטה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
5
לטגן במשך כ 5 או 10 דקות, או עד השחמה קלה. להפחית את החום נמוך, ויוצקים בערך 1/4 כוס מים, לכסות, ולתת קיטור במשך 15 עד 20 דקות, או עד ארטישוק רך. מזלג אמור לנקב בקלות את הגבעול.
מרכיבים שתצטרך