קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

באחה טאקו דגים

באחה טאקו דגים
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? טאקו דגים באחה יכול להיות מתכון עצום לנסות. מנה אחת מכילה עד 223 גרם חלבון 120 גרם של שומן, וסך הכל 4152 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %90 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו קמח, בירה, טריז ליים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: באחה טאקו דגים, באחה טאקו דגים, ו באחה טאקו דגים.

הוראות

1
לטאטא יחד את הקמח, בירה, ותערובת תיבול טאקו.לשטוף נאגטס שפמנון וטפיחה יבשה עם נייר toweling.In מעבד מזון או בלנדר, לעבד במשך כמה שניות שמנת חמוצה, כוסברה, מיץ ליים ותערובת תיבול טאקו נוסף לפי הטעם.אתה לא רוצה להפוך את הכוסברה לנוזלית לחלוטין.הכן garnishes כמו שאתה מחמם על 1/2 " של שמן במחבת ברזל יצוק או מחבת כבדה ל 182°. dip נאגטס דגים לתוך הבלילה ומניח בשמן חם עם מזלג.הפעל פעם אחת לאחר כ 1 דקה חום בצד השני עבור אחר minute.Do זה בקבוצות.אל תצטופפו עם הדגים.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
שפמנוןשפמנון
נגיסי עוףנגיסי עוף
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
מסננים על נייר גרירה ולשמור חם בתנור 93° עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
טורטיות חום בנייר כסף בתנור או nuke אותם עטוף במגבת מטבח נקייה.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
ציוד שתשתמש בו
סופרסטה יבשה מתוקה, פרוסה, להגשהסופרסטה יבשה מתוקה, פרוסה, להגשה
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1WES E אומנויות השפה האנגליתכרוב מגורר דקכרוב מגורר דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נגיסי שפמנון או 1 lb דגים לבנים אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץנגיסי שפמנון או 1 lb דגים לבנים אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נגיסי שפמנון או דגים לבנים אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץנגיסי שפמנון או דגים לבנים אחרים, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1קבוצות2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית1WES E אומנויות השפה האנגליתכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה12טורטיות תירסטורטיות תירס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה שחורהבירה שחורה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף1WES E אומנויות השפה האנגליתסיד טריזסיד טריז1WES E אומנויות השפה האנגליתבצל קצוץ דק או בצל ירוקבצל קצוץ דק או בצל ירוק1WES E אומנויות השפה האנגליתבצל ירוק קצוץ או בצל ירוקבצל ירוק קצוץ או בצל ירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1(יכול להיות או להרחיק)תערובת תיבול טאקו (אופציונלי)תערובת תיבול טאקו (אופציונלי)2(חוֹרֶף)שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים2(חוֹרֶף)שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים1WES E אומנויות השפה האנגליתעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן צמחי לטיגון שומן עמוקשמן צמחי לטיגון שומן עמוק1WES E אומנויות השפה האנגליתקישוטיםקישוטים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.