קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

בוב של עוף ממולא מקסיקני

בוב של עוף ממולא מקסיקני
העוף הממולא המקסיקני של בוב עשוי להיות המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 342 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. . גשו לסופר וקנו את התיבול של פאהיטה, פלפל חריף, קורנפלקס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוף מקסיקני ממולא, הפיצוץ של צבע מקסיקני ממולאים פלפלים עם עוף ואורז, ו Poblanos ממולא מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). משמנים קלות תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה רדודה, מערבבים את קורנפלקס, אבקת צ ' ילי ותיבול פהיטה. בקערה נפרדת, מערבבים את פלפל אדום, פלפל צהוב, פלפל כתום, פטריות ובצל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל כתוםפלפל כתום
פלפל צהובפלפל צהוב
תיבול פהיטהתיבול פהיטה
פלפל אדוםפלפל אדום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קורנפלקסקורנפלקס
פטריותפטריות
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לדלות את העוף בתערובת קורנפלקס כדי מעיל שווה.
מרכיבים שתצטרך
קורנפלקסקורנפלקס
עוף שלםעוף שלם
4
מפזרים צד אחד של כל שד עם 2 כפות גבינת צ ' דר, שכבה עם 1/4 תערובת הירקות. למעלה עם כמויות שוות סלסה. בזהירות לגלגל את חצאי השד על המילוי. חותם תפרים עם קיסמים, ואז לדלות שוב בתערובת פתיתי תירס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
קורנפלקסקורנפלקס
ירקירק
סלסהסלסה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
5
מסדרים את חזה העוף מגולגל בתבנית אפייה מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים 30 דקות בתנור שחומם מראש. למעלה עם גבינה נותרת, ולהמשיך לאפות 10 דקות, או עד מיצי עוף לרוץ ברור גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.