קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בורבון בננות פוסטר

בורבון בננות פוסטר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו בננות בורבון פוסטר. מנה אחת מכילה 409 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 2. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מתכון זה אופייני למטבח הקג'ון. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם ליקר בננות, אגוז מוסקט, סוכר חום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 20%, וזה די רע. מתכונים דומים: בננות פוסטר (בננות פלאמבום), בננות פוסטר, ו בננות פוסטר.

הוראות

1
מכניסים את הבננות למחבת כבדה בגודל 10 אינץ ' עם החמאה, הסוכר החום, הליקר ואגוז המוסקט ומניחים על אש גבוהה. לאחר שהסוכר מתחיל להתמוסס, להתחיל כפית את הרוטב על הבננות, מרפרף אותם לאחר 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מסירים מהאש כשהרוטב מתחיל להסמיך ולבעבע. בזהירות לשפוך את בורבון לתוך המחבת ולהצית עם גפרור ארוך או מקל מצית. ממשיכים לבשל עד שהלהבות מתות והרוטב מצפה את גב הכף.
מרכיבים שתצטרך
וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים מיד עם גלידה, וופלים או קרפים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
קרפיםקרפים

יין מומלץ: קרם שרי, סוביניון בלאן, יציאה, יין ורדים, Moscato Dasti, אלברינו

קרם שרי, סוביניון בלאן ופורט הם הבחירות המובילות שלי עבור בננות פוסטר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.