קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

בורגרים מעושנים Jalapeno

בורגרים מעושנים Jalapeno
Smoky Jalapeno המבורגרים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 862 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 59 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו בצל, צ'ילי צלוי, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: גבינה מכוסה, בייקון עטוף Jalapeno המבורגרים עם מיונז חלפיניו קלוי, Smoky Jalapeno & Tomato Cream Cheese Dip {Blendtec Giveaway}, ו המבורגרים בייקון מעושנים.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Segura Viudas Reserva Hereda Cava Brut עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada