קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

בוריטו בקר ושעועית מחבת ארוחת ערב

בוריטו בקר ושעועית מחבת ארוחת ערב
בוריטו בקר ושעועית מחבת ארוחת ערב עשויה להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 501 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו צ'ילי, אבקת צ' ילי, כמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-2257 היו אומרים שהוא פגע במקום. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 30 דקות. מתכונים דומים: מחבת בוריטו בקר, בוריטו בקר מחבת & בגידה, ו מהיר לתקן בשר בוריטו מחבת.

הוראות

1
מתכון: בוריטו בקר שעועית ארוחת ערב מחבת
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מהמטבח של דיפ סאות ' דיש
3
זמן הכנה: 10 דקות / זמן בישול: 20 דקות |

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר0(יכול להיות או להרחיק)תיבול Cajunתיבול Cajun1-2 כפות שמן זית כתית מעולהשעועית פינטושעועית פינטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו4טורטיות קמחטורטיות קמח1(יכול להיות או להרחיק)אבקת שום שוםאבקת שום שום113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוקצ'ילי ירוק1בצל ירוקבצל ירוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד2(חוֹרֶף)חלפיניו קצוץחלפיניו קצוץ11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואקישוטים אופציונליים: חסה קרועה, עגבניות קצוצות, אבוקדו קצוץ, או תוספות אחרות לפי הצורךקישוטים אופציונליים: חסה קרועה, עגבניות קצוצות, אבוקדו קצוץ, או תוספות אחרות לפי הצורך2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)120 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1(יכול להיות או להרחיק)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן8turns pepperturns pepper2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה אדומהסלסה אדומה1מנותתיבול Sazonתיבול Sazon2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצהשמנת חמוצה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.