קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות3
ציון בריאות100
מגזין

בוריטוס אפונה שחור עיניים

בוריטוס אפונה שחור עיניים
בוריטוס אפונה שחור עיניים יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 3 . מנה אחת מכילה 399 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. אם יש לך שיני שום, שמן זית, מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו ראש השנה סלט אפונה שחור עיניים עם זיתים שחורים, fetan ושום קלוי, סלט שעועית דרום-מערבית עם שעועית שחורה, אפונה שחורה, פפפ, ו Edamame, שעועית שחורה & שחור עיניים אפונה סלט עם כמון ויניגרט (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.