קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

בוריטוס עוף

בוריטוס עוף
בוריטוס עוף עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 601 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו את קרם של מרק עוף, טורטיות קמח, תוספות: עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: בוריטוס עוף, בוריטוס עוף, ו בוריטוס עוף.

הוראות

1
מערבבים עוף, 1/2 כוס סלסה ושמנת חמוצה בקערה גדולה. תערובת עוף בכפית באופן שווה על טורטיות. מקפלים את הצדדים ולהפשיל, בסגנון בוריטו, מקום בתבנית אפייה 13"x9" ungreased. מערבבים יחד מרק ונותר סלסה כוס אחת; לשפוך מעל בוריטוס.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
סלסהסלסה
גלולגלול
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
אופים, חשוף ב 350 במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מפזרים גבינה ואופים 5 דקות יותר או עד גבינה נמסה. מרווה עם התוספות הרצויות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.