קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות73
מגזין

בוריטוס עוף קל עם Mojo

בוריטוס עוף קל עם Mojo
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בוריטוס עוף קל עם Mojo. מנה אחת מכילה 1059 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 58 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבוקדו, מלח כשר ופלפל, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו בוריטוס עוף בגריל עם רוטב Mojo וסלסה פיקו דה גאלו, בוריטוס עוף מהיר וקל, ו בוריטוס עוף סלסה קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
שים את השום, צ ' ילי, כוסברה, מיץ ליים, מיץ תפוזים ושמן זית לתוך בלנדר ולעבד עד חלקה. לטעום ולהתאים תיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
כדי להפוך את בוריטוס: לחמם את טורטיות במשך 30 שניות במחבת יבשה או על הגריל עד גמיש.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
3
מניחים קצת עוף במרכז של טורטייה העליון עם אורז ושעועית, אבוקדו, גבינה מגוררת, ורוטב Mojo.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
אבוקדואבוקדו
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
רוטברוטב
אורזאורז
4
מגלגלים את הבוריטו ומגישים עם טפטוף נדיב של שמנת חמוצה; מקשטים עם עלי כוסברה וסחיטה של מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
מיץ לייםמיץ ליים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גלולגלול
5
שים את כל החומרים לתוך סיר תחתית כבד, מערבבים היטב, ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום לרתיחה, לכסות, ומבשלים על אש נמוכה עד שהאורז ספג את המים, על 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
הסר מהחום ולתת לשבת, מכוסה, במשך 5 דקות. זרוק את השום ואת עלה דפנה, מוך עם מזלג, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום

מרכיבים

2אבוקדו קצוץאבוקדו קצוץ1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1השארכוסברה, לקישוטכוסברה, לקישוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות (על שעועית שחורה מיובשת, הרים ושטףכוסות (על שעועית שחורה מיובשת, הרים ושטף3(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)8largesטורטיות קמחטורטיות קמח1קומץ גדולעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק4שיני שוםשיני שום1פלפל חלפיניו, קצוץפלפל חלפיניו, קצוץ2לימונים מיץלימונים מיץ1מיץ תפוזיםמיץ תפוזים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי ליים, לקישוטפלחי ליים, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת קווסו בלנקו מגורדת או גבינת מונטריי ג'קגבינת קווסו בלנקו מגורדת או גבינת מונטריי ג'ק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים1קילוגרםעוף צלוי שלם, מגוררעוף צלוי שלם, מגורר2צ' ילי סראנו, זרעים הוסרוצ' ילי סראנו, זרעים הוסרו8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה, לקישוטשמנת חמוצה, לקישוט11 קילו קישואים,כורכוםכורכום9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יינות טיודור באלו יין פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.