קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

בטטות קלות עם קלואה

בטטות קלות עם קלואה
קל בטטות עם Kahluan נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 371 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . אם יש לך סוכר חום, חמאה, ליקר קפה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו בראוניז קלואה עם ציפוי חמאה מוקה קאלאואה מוקה וקרמל מלוח שוקולד לבן קלואה מוקה לאטה, בטטות ממולאות קלות, ו תפוחי אדמה מתוקים פעמיים אפויים מהירים וקלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה המתוקים לתוך סיר גדול ומכסים במים מלוחים. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד מכרז, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
לנקז ולאפשר קיטור יבש במשך דקה או שתיים.
3
להחזיר את הסיר לתנור על אש בינונית.
4
מוסיפים את החמאה והסוכר החום; מבשלים ומערבבים כ -5 דקות עד שהסוכר מתחיל לקרמל. הסוכר יהיה קצף בהתחלה, ואז הקצף יהיה להתפוגג ואת הסוכר יתחיל קרמל; לבשל עד שהצבע כהה מעט. בזהירות מערבבים את ליקר הקפה, ולאחר מכן להחזיר את תפוחי האדמה לסיר. מערבבים בצימוקים ופקאנים קלויים עד תפוחי האדמה הם פירה מעט והכל מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך