קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

בייקון וכרישה קיש

בייקון וכרישה קיש
בייקון & כרישה קיש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1864 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 119 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו קותלי חזיר, קליפה עמוקה, חצי-חצי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. נסו קיש בייקון וכרישה, קיש בייקון וכרישה, ו כרישה, פטריות וקיש בייקון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Larroque בורדו Superieur עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Larroque בורדו Superieur
Chateau Larroque בורדו Superieur
גוון גארנט כהה בצבע. פירות אדומים, שקדים ואגוזים, עם ניחוח וניל קלוש. ההתקפה קטיפתי משיי, מגלה טעם נעים, מרוכז עם מבנה טוב. טעמים של פירות יבשים, ושילוב של שוש וצלילים קלויים.תערובת: 63% מרלו, 32% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק