קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

בייקון קנדי וגבינת צ'דר פלאן

בייקון קנדי וגבינת צ'דר פלאן
בייקון קנדי וגבינת צ'דר עשוי להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 667 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 63 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בייקון קנדי עבה, פטרוזיליה עלה שטוח, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכונים דומים: בייקון קנדי וגבינת צ'דר פלאן, חביתת בייקון וגבינה צ'דר קנדית, ו פיצת בייקון קנדית עם צ'דר-רוטב חרדל.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא CVNE Seleccion de Fincas Tempranillo. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
יין עשוי מענבים מהכרמים שלנו בוויללבה דל דוארו, בורגוס. שכבה סגולה גבוהה. האף עם הערות רבות של פירות שחורים מתרכך על ידי ניחוחות פרחוניים כי הם נקטעו על ידי מגע של מינרלים מהקרקע, אשר intermingled עם וניל מגיע מהשהייה הקצרה שלהם בחבית. בחך הוא מוחלק עם טאנין אצילי המספק ארוך ומתמשך לאחר הטעם. עשה עם 100% Tempranillo.התאמה מושלמת עם כל מיני בשרים שומניים ומשחק בצורה של צלי, תבשילים, בנוסף לגבינות השונות באזור.