קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

בירה ונקניקיות איטלקיות פונדו

בירה ונקניקיות איטלקיות פונדו
בירה ונקניקיות איטלקיות פונדו יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 73 גרם של שומן, וסך הכל 844 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם בצל, נקניק, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור יום האב. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-31 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. נסו גבינה מעושנת ופונדו בירה עם נקניקיות מבושלות בירה, בייקון בגריל, פטריות ולחם שיפון, פונדו גבינת בירה, ו פונדו בירה וצ'דר (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור crostini: מחממים את התנור ל 375 מעלות F. מסדרים את פרוסות באגט בשכבה אחת על תבנית אפייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
קרוסטיניקרוסטיני
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מערבבים את השמן, שום, אורגנו וזרעי שומר בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומרזרעי שומר
אורגנואורגנו
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מברשת את תערובת השמן על החלק העליון של פרוסות באגט.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
שמן בישולשמן בישול
5
מפזרים קלות עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
6
אופים את פרוסות בגט עד קלוי קל, אבל עדיין רך מעט, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
מערבבים יחד את הבירה והחרדל בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמן על חום בינוני-גבוה במחבת לא דביקה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הנקניק, הבצל, זרעי שומר, מלח ופלפל. לשבור את הנקניק לחתיכות קטנות יותר עם כף עץ לבשל עד השחמה מבושל דרך, על 10 דקות. מערבבים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
זרעי שומרזרעי שומר
נקניקנקניק
בצלבצל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
4
מוסיפים את תערובת הבירה ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך. בהדרגה להוסיף את צ ' דר, פונטינה ופרמזן, ערבוב כל הזמן, עד הגבינה נמסה וחלק. שמור על חום נמוך. אם הפונדו הופך עבה מדי, מערבבים בהדרגה בירה נוספת, 1 כף בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
גבינת פונטינהגבינת פונטינה
בירהבירה
5
מגישים פונדו עם קרוסטיני.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני

מרכיבים

0אינצ ' יםשמונה עשרה-פרוסות בגט עבות, לחתוך באלכסוןשמונה עשרה-פרוסות בגט עבות, לחתוך באלכסון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה, כגון שיכר חום, שיכר חיוור או בירה, בטמפרטורת החדר, בתוספת נוספת, לפי הצורךבירה, כגון שיכר חום, שיכר חיוור או בירה, בטמפרטורת החדר, בתוספת נוספת, לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביעים ארוזים בגסות מגוררת במיוחד צ'דר לבן חריף (אודותגביעים ארוזים בגסות מגוררת במיוחד צ'דר לבן חריף (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cups ארוז בגופן מגורד גס (אודותcups ארוז בגופן מגורד גס (אודות3ציפורןשום, טחוןשום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק איטלקי מתוק, התרמילים הוסרו.נקניק איטלקי מתוק, התרמילים הוסרו.0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץ (אודותבצל בינוני, קצוץ (אודות2(חוֹרֶף)אורגנו טרי קצוץ דקאורגנו טרי קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר דקפרמזן מגורר דק2(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, כתוש באמצעות מרגמה ועלי או מקום בשקית zip העליון למחוץ עם מערוךזרעי שומר, כתוש באמצעות מרגמה ועלי או מקום בשקית zip העליון למחוץ עם מערוך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.