קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות31
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ביריאני ירקות

ביריאני ירקות
ירקות Biryani דורש סביב 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 461 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם רסק שום זנגביל, אפונה, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. . עם כפית ציון 69% המנה הזו מוצקה. נסו ירקות biryani, איך לעשות ירקות dum biryani, קבולי ביריאני או קוולי ביריאני / חנה דאל ביריאני, ו ירקות Biryani (מתכונים דומים).

הוראות

1
להמיס ghee בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל, ומבשלים עד מתרכך, על 3 דקות. מערבבים זרע כמון, מקל קינמון, ופלפל; לבשל עד התבלינים הם ריחניים, ואת זרעי כמון מתחילים פופ, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים בממרח שום זנגביל, עגבניות, ומים 1/2 כוס. מביאים לרתיחה, ומבשלים עד המים התאדו, כ 5 דקות. מערבבים אפונה, גזר, ותפוח אדמה. מתבלים עם מרק עוף, מלח, צ ' ילה אדומה, פלפל שחור, גארם מסאלה וכורכום. מערבבים היטב, ואז לכסות, ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים 4 כוסות מים ומביאים לרתיחה על חום גבוה. לאחר רותחים, מערבבים באורז בסמטי, להפחית את החום בינוני, להתאושש, ומבשלים במשך 10 דקות. מנמיכים את החום לנמוך וממשיכים לבשל עד שהאורז מתרכך, 10 עד 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי, שטוף סחוטאורז בסמטי, שטוף סחוט0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות1קובייהמרק עוףמרק עוף1stick(1 אינץ') חתיכת קינמון(1 אינץ') חתיכת קינמון1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כמוןזרעי כמון1(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רסק שום ג'ינג'ררסק שום ג'ינג'ר0(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'ילה אדום טחוןפלפל צ'ילה אדום טחון0(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע2(חוֹרֶף)גהי (חמאה מזוקקת), או שמן זיתגהי (חמאה מזוקקת), או שמן זית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים7תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח אדמה קצוץתפוח אדמה קצוץ1בצל אדום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץבצל אדום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.