קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

במיה דרום מטוגנת

במיה דרום מטוגנת
במיה מטוגנת דרומית יכולה להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 271 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, מלח, במיה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. עם כפית ציון של 55% המנה הזאת די טובה. נסו במיה דרום מטוגנת, במיה דרום מטוגנת, ו במיה דרום מטוגנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
חתוך את שני הקצוות של 1 lb. של במיה לחתוך תרמילים לחתיכות 1/2 אינץ'. בקערה גדולה, לטאטא יחד 1 כוס חלב, 1 ביצה גדולה, 1 זרע צ 'ילי jalapeo טחון צ' ילי 1/4 גביע בצל ירוק. לזרוק במיה בתערובת חלב; להשרות בטמפרטורת החדר במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים 1 כף. כל מלח ופפריקה מעושנת בקערה קטנה. בקערה נפרדת, מערבבים 2 כוסות קמח תירס ו 1 כפית. מלח.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים 1/2 אינץ ' של שמן צמחי במחבת בינונית עד 191°. קח כמה חתיכות של במיה מתוך תערובת חלב חמאה בכל פעם, נותן לטפטף עודף, ולזרוק קמח תירס. בקבוצות, טיפת במיה מצופה חתיכות לתוך שמן; ומטגנים במשך 3 עד 4 דקות לכל צד, עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
4
ניקוז על מגבות נייר.
5
מפזרים במיה עם פפריקה-מלח ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מקסימין Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
קלאסי, אלגנטי Ruwer ריזלינג עם פוטנציאל הזדקנות עצומה. יין זה מציג אף צמחי, הערות פירות בשלים על החיך, וחומציות ממריצה.