קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

בננה ללא גלוטן מאפינס שוקולד צ'יפס

בננה ללא גלוטן מאפינס שוקולד צ'יפס
מאפינס בננה שוקולד צ'יפס ללא גלוטן עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף ארוחת הבוקר שלך. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 217 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מסטיק xanthan, קמח sorghum, בננות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו ללא גלוטן שוקולד צ'יפס בננה אגוזים מאפינס, ללא גלוטן בננה שוקולד צ'יפס קפוצ' ינו מאפינס, ו מאפינס בננה בטעם שוקולד צ'יפס ללא גלוטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. Spray 16 כוסות מאפין בגודל רגיל עם ספריי בישול (ללא קמח).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
בקערה קטנה, מערבבים קמחים, מסטיק xanthan, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח עם whisk; להפריש. בקערה בינונית, להכות ביצים, שמן, חלב, בננות, סוכר חום ווניל עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד מעורבב היטב. בהדרגה להוסיף תערובת קמח, פועם עד מעורבב היטב. מערבבים בשוקולד צ ' יפס. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין כוסות מאפין, ממלאים כל אחד על שלושה רבעים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
מסטיק Xanthanמסטיק Xanthan
סוכר חוםסוכר חום
בננהבננה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מקציףמקציף
קערהקערה
3
אופים 18 עד 20 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 5 דקות; להסיר מחבת למתלה קירור.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
4
מגישים חמים.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אבקת אפייה ללא גלוטןאבקת אפייה ללא גלוטן11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות פירה (2 בינוני)בננות בשלות פירה (2 בינוני)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמניות או שמן קנולה או ghee מומסחמניות או שמן קנולה או ghee מומס2ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקgarbanzo ו fava קמחgarbanzo ו fava קמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב שקדים, חלב סויה או חלב רגילחלב שקדים, חלב סויה או חלב רגיל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עמילן תפוחי אדמהקמח עמילן תפוחי אדמה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז לבןקמח אורז לבן1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מיניאטורישוקולד צ'יפס מיניאטורי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח דורה לבן מתוקקמח דורה לבן מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה2(יכול להיות או להרחיק)וניל טהורוניל טהור1(יכול להיות או להרחיק)מסטיק xanthanמסטיק xanthan