קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

בס ים צ'יליאני עם חרדל

בס ים צ'יליאני עם חרדל
בס ים צ'יליאני עם חרדל דורש על 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 478 קלוריות, 62 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פירורי לחם, גברת דאש, תערובת לתיבול, מלח ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: בס ים צ'יליאני עם חרדל, בס ים צ'יליאני, ו בס ים צ'יליאני.

הוראות

1
תן לבס לשבת בטמפרטורת החדר במשך כ -20 דקות.מתבלים אותו במלח ופלפל משני הצדדים.ממיסים חמאה במחבת על חום בינוני-גבוה.מבשלים את הבס במשך 4 דקות.הפוך ולהחיל מעיל דק של חרדל גרגר גס, מפזרים תיבול של לורי או גברת דאש, ואז מפזרים פירורי לחם על גבי.מכסים את המחבת ולהפוך את החום לנמוך במשך 6-8 דקות או עד פתיתי דגים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חרדל גרגר גסחרדל גרגר גס
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
SeabassSeabass
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי ל-Seabass. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.