קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

בצל צרפתי

בצל צרפתי
בצל צרפתי עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את מנות ראשונות שלך מתכון תיבת. מנה אחת מכילה 168 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חמאה, חלב, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. נסו בצל צרפתי מנגל, בצל צרפתי חקיין, ו בצל מטוגן צרפתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף דק פורסים בצל. במחבת 10 עד 12 אינץ', לשלב בצל, חמאה, סוכר. מערבבים לעתים קרובות על חום בינוני-גבוה עד בצל הוא צולע משחי קל, 12 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים קמח ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
הסר מחבת מחום; מערבבים חלב מרק בשר. מערבבים מעל חום גבוה עד רותחים; להמשיך ערבוב עד הנוזל הוא כמעט התאדה ותערובת לא זורם כאשר מגורד מן תחתית פאן, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהחום.
5
מוסיפים גבינת גראייר וגבינת פרמזן ומערבבים עד מומסים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. השתמש חם. אם מה שהופך עד 1 יום קדימה, לתת מגניב, ואז לכסות ולקרר; לחמם בקערה בטוחה במיקרוגל בתנור מיקרוגל בעוצמה מלאה (100%) במשך כ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
תנורתנור

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.