קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בצק כופתאות עם רוטב לחם תירס

בצק כופתאות עם רוטב לחם תירס
מתכון לחם תירס רוטב בצק הכופתה מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 172 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. מתאים ל-6 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם מלח, ביצה, קמח תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. מתכונים דומים: בצק כופתאות קמח תירס, רוטב לחם תירס, ו רוטב לחם תירס.

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת קטנה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים סלרי, בצל ומרווה; מטגנים מעל חום בינוני-גבוה 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
בצלבצל
מרווהמרווה
3
מערבבים את קמח התירס ואת 4 המרכיבים הבאים בקערה בינונית; מוסיפים ביצה, חלב ותערובת סלרי, ערבוב עד מרכיבים יבשים הם לחים.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
סלריסלרי
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS