קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

בצק פסטה טרי

בצק פסטה טרי
בצק פסטה טרי הוא בצק מוצרי חלב חינם וצמחוני ומספק כ 24 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 100 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. אם יש לך ביצים, מלח, סולת, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת די גרועה. נסו בצק פסטה תרד טרי, בצק פסטה גזר טרי, ו פסטה האוס פסטה קון ברוקולי - זהו רוטב מבוסס אלפרדו המשלב פסטה, פטריות טריות וברוקולי טרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים קמח, סולת ומלח במעבד מזון ודופק לשלב. בכוס מדידה, להקציף 1/3 כוס מים, ביצים, ושמן זית להתמזג. עם המנוע פועל, לשפוך תערובת ביצה לתוך תערובת קמח. תהליך עד הבצק מגיע יחד. אם זה נראה יבש, להוסיף 1 כף. מים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
סולתסולת
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
כוס מדידהכוס מדידה
מקציףמקציף
2
על משטח עבודה מקומח קלות, ללוש בצק עד חלקה (זה יהיה נוקשה מאוד), 5 עד 7 דקות. לעטוף אטום ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
3
סט רולים של מכונת פסטה בהגדרה רחבה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מכונת פסטהמכונת פסטה
4
חותכים בצק ל 8 חתיכות שוות. לשטח 1 חלק (לשמור על אחרים מכוסים) להאכיל דרך רולים, ולאחר מכן לקפל בצק לרוחב שלישים. חזור על גלגול וקיפול, האכלה בצד נפרש דרך רולים, עד הבצק נראה חלק מאוד גיליונות הם על 5 ב. רחב, כ 5 פעמים; אם הבצק מקבל דביק, אבק קל עם קמח, ואם הסדינים צרים מדי, לקפל reroll. ואז לגלגל את הבצק פעם אחת מבלי לקפל בכל הגדרה דקה ברציפות עד שהוא דק ככל האפשר; כאשר הבצק מקבל יותר מדי זמן להתמודד, לחתוך לחצי ולהמשיך לגלגל את החצאים. הניחו חתיכות גמורות על יריעות נייר קלף מצופה קמח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
5
בואו לעמוד חשוף עד קצת יבש, על 5 דקות. מחסנית גיליונות בין קלף לעטוף אטום; להפריש. חזור עם הבצק שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
6
* לקנות במעבר האפייה של שווקים מצוידים היטב.
7
הפוך קדימה: להכין בצק דרך שלב 2, ואז צמרמורת לילה (להביא לטמפרטורת החדר לפני מתגלגל החוצה).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק