קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

בצק קמח תירס

בצק קמח תירס
בצק קמח תירס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מתכון זה מכין 10 מנות עם 214 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני דיאטה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. אם יש לכם מרק עוף חם, פפריקה, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 16%. הציון הזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: בצק כופתאות קמח תירס, בצק קרום קמח תירס, ו עוגות בצק עוגיות שוקולד צ'יפס עם בצק עוגיות חמאה.

הוראות

1
מקציפים קיצור במהירות בינונית בעזרת מערבל חשמלי 5 דקות או עד שהוא בהיר ואוורירי.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
מערבבים יחד קמח תירס ומרק עוף חם בקערה בינונית עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים בהדרגה תערובת קמח תירס לקיצור, מקציפים במהירות בינונית רק עד לקבלת תערובת אחידה לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
קיצורקיצור
קמח תירסקמח תירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים מלח ופפריקה, מקציפים רק עד לקבלת תערובת אחידה. מכסים בצק בניילון נצמד, ומניחים בצד עד שמוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
פפריקהפפריקה
בצקבצק
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -56 דולר לבקבוק.
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
ג 'יי ג' יי פרום גראצ ' ר הימלרייך ספטלס ריזלינג
"טד מופחת ארומה, זה לבן צעיר יש שפע של אינטנסיביות, המציע סיד, אפרסק טעמים צפחה מתאימים מרקם משיי. זה מביך היום, צריך זמן להשתלב. הטוב ביותר משנת 2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו."-