קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות33
מגזין

בקר, שעועית שחורה וצ'ילי צ' וריסו

בקר, שעועית שחורה וצ'ילי צ' וריסו
המתכון בקר, שעועית שחורה וצ'ילי צ' וריסו מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 33 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל של 403 קלוריות. מתאים ל-10 ומחירו 2 מנות.12 דולר למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם נקניקיית צ'וריסו, שעועית, שעועית פינטו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. מתכונים דומים: בקר, שעועית שחורה וצ'ילי צ' וריסו, צ'וריסו וצ' ילי שעועית שחורה, ו שעועית שחורה ביתית וצ'ילי צ' וריסו.

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים צ ' וריסו למחבת; מטגנים 3 דקות או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים את הצ ' וריסו מהתבנית.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים חצי בקר למחבת; מטגנים 5 דקות או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוציאים את הבשר מהמחבת. חזור על התהליך עם בשר שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים בצל ושום למחבת; מטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוציאים 4 צ 'ילי צ' יפוטלה מפחית וקוצצים. שמרו את הצ ' ילי והרוטב שנותרו לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
8
מוסיפים צ 'וריסו, בשר בקר, צ' ילי קצוץ, רסק עגבניות, ואת 6 המרכיבים הבאים (דרך כמון הקרקע) למחבת, ומבשלים במשך 1 דקה, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים יין אדום, מיץ ליים, מרק בקר ועגבניות; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש, ומבשלים במשך שעה 1, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
כמון טחוןכמון טחון
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרק בשרמרק בשר
מיץ לייםמיץ ליים
יין אדוםיין אדום
עגבנייהעגבנייה
צ ' וריסוצ ' וריסו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מערבבים בהדרגה את מסה הרינה.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)
10
מוסיפים שעועית פינטו ושעועית שחורה; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית שחורהשעועית שחורה
שעועית פינטושעועית פינטו

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, שטופה ומרוקנתשעועית פינטו, שטופה ומרוקנת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוציםעגבניות שלמות, לא מצוחצחים וקצוצים198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפוטלה ברוטב אדובוצ'יפוטלה ברוטב אדובו184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורים ספרדית נקניק צ'וריסו (על, פרוס דקקישורים ספרדית נקניק צ'וריסו (על, פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחות נתרן מרק בשרפחות נתרן מרק בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)קקאו לא ממותקקקאו לא ממותק