קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

בראוניז ליקר הקפה המפורסם בעולם של ג'יל

בראוניז ליקר הקפה המפורסם בעולם של ג'יל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו את בראוניז ליקר הקפה המפורסם בעולם של ג'יל. מתאים ל-15 ומחירו 84 סנט למנה מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל של 471 קלוריות. זה הביא לך את כולםמתכונים. 26 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. אם יש לכם סוכר, תמצית ונילן, קמח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 29%, המנה הזו די גרועה. נסו הסלט המפורסם בעולם של קים, סלט ביצים מפורסם בעולם, ו טארט טאטין המפורסם בעולם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'. בסיר כבד משלבים את החמאה והשוקולד הלא ממותק. מבשלים על אש נמוכה, תוך ערבוב מתמיד עד לקבלת תערובת חלקה ומעורבת היטב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
2
מסירים מהאש ומניחים בצד.
3
בקערה גדולה מקציפים ביצים, סוכר ווניל עד שהם סמיכים וחיוורים. מערבבים פנימה את תערובת השוקולד וליקר הקפה. מקפלים פנימה את הקמח. מערבבים פנימה אגוזי מלך קצוצים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
ליקר קפהליקר קפה
שוקולדשוקולד
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מורחים באופן שווה לתוך המחבת מוכן.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם המוחדר במרכז יוצא כמעט נקי. היזהר לא לאפות יתר על המידה. מצננים לפחות 30 דקות לפני שחותכים לסורגים ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור