קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

ברוסקטה עם פול, ירקות ותפוזי דם

ברוסקטה עם פול, ירקות ותפוזי דם
ברוסקטה עם פול, ירקות ותפוזי דם היא מוצרי חלב חינם וצמחוני מתאבנים. מנה אחת מכילה 227 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם מים, שמן זית, ירקות התינוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: תפוזי דם הפוכים, תפוזי דם עם דבש, ו Chard עם תפוזי דם ופיסטוקים.

הוראות

1
מניחים 1/4 שעועית פאבה כוס בקערה קטנה;שמורה לסלט.
מרכיבים שתצטרך
2
שלב 1 1/2 כוסות favabeans, 1 כוס מים, ושום ב largeskillet. מביאים לרתיחה. להפחית את החום tomedium; מבשלים שנחשפו עד favabeans הם מכרז, ערבוב מדי פעם, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מסננים favas, מילואימוןנוזל בישול.
4
העברת favas למעבד; להוסיף 3 כפות שמן ומיץ לימון.מחית עד חלקה, הוספת מילואיםבישול נוזל על ידי כפות כדי להרטיב לפי הצורך. מתבלים במלח ופפר.
מרכיבים שתצטרך
5
להעביר מחית fava לקערה קטנה אחרת. לעשות קדימה: ניתן להתכונן 1 יום קדימה. מכסים ומקררים מחית fava וכל פול פאבה בנפרד. להביא מחית טמפרטורת toroom לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
6
דק לגרד מספיק לקלף מ1 כתום כדי למדוד 1 כפית; לסחוט 2 כפות מיץ מתפוז זהה.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים את הקליפה ואת הדגש הלבן מעוד2 תפוזים. עבודה מעל קערה ושימושסכין חדה קטנה, לחתוך בין membranesto לשחרר קטעים כתומים.
מרכיבים שתצטרך
8
Orangepeel Whisk, 2 כפות מיץ תפוזים, חומץ, ו 3 כפות שמן בקערה קטנה. Seasonvinaigrette עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
לזרוק ירקות, מגזרים כתומים, 1/4 כוס, ויניגרט בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
10
מורחים מחית שעועית fava על טוסט warmbaguette, חלוקת שווה. טוסטים עם סלט ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1
שעועית קפואה כפולה peeledfava זמינה בכמה מיוחדותחנויות מזון ובשווקים במזרח התיכון.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.