קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

ברוקולי קארי אודון

ברוקולי קארי אודון
המתכון ברוקולי קארי אודון מוכן תוך כ 30 דקות,. והוא בהחלט סופר טבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מנה אחת מכילה 293 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. לך לחנות ותביא אטריות אודון עגולות, אבקת קארי, פתיתי פלפל גדולים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחלב קוקוס קל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויט חלב קוקוס לימון (עם ריבת צ'יה אוכמניות) כקינוח. נסו בשר קארי אודון (Kare Udon), קארי אודון, ו קארי אודון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שמורת דה מורגנזון Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.