קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות2
סוגי מאכליםרטבים
אירועיםקיץ
מגזין

ברי רוטב גלידה טובה

ברי רוטב גלידה טובה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני רוטב, אז נסו רוטב גלידה טוב של פירות יער. מתאים ל-14 ומחירו 52 סנט למנה מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 163 קלוריות. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, ריבס, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 28%. הציון הזה די גרוע. נסו ברי ברי טוב, ברי עוף טוב, ו עוגות עוגת גבינה משולשת מועדפות עם זיגוג שמנת חמוצה, קומפוט פירות יער מעורב, קצפת טרייה, קרום קרקר גרהם (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר, לשלב את ארבעת המרכיבים הראשונים. מבשלים על אש בינונית עד שהרברב רך, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את התותים הפרוסים. אחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים מעל גלידה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לשלב גלידה עם שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את שרי קרם סולרה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -17 דולר לבקבוק.
סולרה קרם שרי
סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.