קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות37
מטבחיםיהודי
דיאטותללא לקטוז
אירועיםחנוכה
מגזין

בריסקט מתובל עם כרישה ומשמש מיובש

בריסקט מתובל עם כרישה ומשמש מיובש
המתכון מתובל בריסקט עם כרישה ומשמשים מיובשים יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. מנה אחת מכילה 263 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. גשו לסופר וקנו כמון טחון, אגוז מוסקט טחון, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: בריסקט עם משמשים מיובשים, שזיפים מיובשים ותבלינים ארומטיים, כבד עוף עם כרישה, חומץ בלסמי ומשמשים מיובשים, ו קוניאק-משמש מזוגג עם יוגורט קינמון.

הוראות

1
מערבבים הראשון 8 מרכיבים בקערה קטנה. מסדרים בריסקט במחבת קלייה גדולה; להפיץ תערובת תבלינים באופן שווה על שני הצדדים. מכסים ומקררים בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
2
מטאטא Preheat. לחשוף חזה בקר. לצלות עד חום, כ 5 דקות לכל צד. הפעל את הצד שומן חזה בקר במחבת.
3
הגדר טמפרטורת תנור ל 163°.
4
מפזרים כרישה, בצל, 12 משמשים, שום, טימין, ועלים מפרץ סביב בריסקט.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים יין מעל. מכסים את המחבת בנייר כסף כבד ואופים חזה עד למכרז, על 2 1/2 שעות. לחשוף; מגניב 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
6
העבר בריסקט לעבוד על פני השטח.
7
יוצקים מיצים לתוך כוס מדידה גדולה. כפית את השומן, הזמנה 1 כף. דק לחתוך בריסקט על פני תבואה באלכסון קל; פרוסות חפיפה בתבנית אפיית זכוכית 15x10x2 אינץ'. כפית 1 כוס degreased pan juices מעל חזה; לכסות בנייר כסף. מערבבים שמורות 1 כף שומן ועוגת מצות ארוחה בסיר בינוני על חום בינוני 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף מיצי מחבת הנותרים degreased; להוסיף 12 משמשים הנותרים. מבשלים עד רוטב מתעבה רותחים, ערבוב מדי פעם, על 3 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. (ניתן לעשות 2 ימים קדימה. מכסים חזה בקר ורוטב בנפרד וצינה.) Rewarm מכוסה חזה בקר ב 350°f תנור 30 דקות או 45 דקות אם צונן. רוטב Rewarm על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים בריסקט עם כוסברה ומגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1
מוצרים ומרכיבים כשרים לפסח זמינים עונתית בסופרמרקטים.