קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות10
ציון בריאות22
מגזין

בשר בקר טרינה צ'ילי עם וופלים לחם תירס

בשר בקר טרינה צ'ילי עם וופלים לחם תירס
המתכון של טרינה בשר צ'ילי עם וופלים לחם תירס יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 1 שעה ו -45 דקות. והוא יספק כ 10 מנות. במנה עיקרית זו יש 337 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לכם ביצה, כמון טחון, מרק בשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. . מתכונים דומים: וופל בלחם תירס וצ'ילי, וופלים עם לחם תירס עם צ'ילי, ו צ'ילי בקר טקסס.

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר כבד של 6 ליטר מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל עד לזהב רך וחיוור בצבע, כ -15 דקות. מערבבים אבקת צ ' ילי, קקאו, שום, אורגנו, כמון, מלח כשר, פלפל שחור, ופלפל קאיין לבצל. מבשלים עד ריחני, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל שחורפלפל שחור
מלח כשרמלח כשר
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
שוםשום
אבקת קקאואבקת קקאו
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים עגבניות ובירה לתוך התערובת עד בשילוב היטב.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בירהבירה
3
מוסיפים שעועית בסגנון החווה, בשר בקר, מרק בשר; מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, לכסות, צ ' ילי ומבשל, ערבוב מדי פעם, עד הבשר הוא רך מאוד טעמים מעורבבים, כ -30 דקות. מתבלים עם טעם עשן נוזלי, מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
בשר בקרבשר בקר
פלפל שחורפלפל שחור
עשן נוזליעשן נוזלי
מרק בשרמרק בשר
שעועיתשעועית
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטב ראנץרוטב ראנץ
בשרבשר
מלחמלח
4
מחממים מגהץ ואפל על בינוני על פי הוראות היצרן.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
5
להקציף לחם תירס לערבב, ביצה, שמנת חמוצה, וחלב בקערה כדי להפוך את הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת לחם תירסתערובת לחם תירס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
יוצקים על 1/2 גביע הבלילה, או לפי הצורך, על ופל חם, מכסה סגור, ואופים ואפל עד חום זהוב, 2 עד 3 דקות. חזור עם הבלילה שנותרה.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
תנורתנור
7
מגישים צ ' ילי על וופלים חמים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר מבושל חזה בקר, לחתוך לקוביות 1/4 אינץבשר בקר מבושל חזה בקר, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה לאגר (כגון corona®)בירה לאגר (כגון corona®)11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית בסגנון חווהשעועית בסגנון חווה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץ אש עם מיץעגבניות קצוץ אש עם מיץ213אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת לחם תירס לערבב (כגון Jiffy®)חבילת לחם תירס לערבב (כגון Jiffy®)12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם4ציפורן גדולהשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין טחון, או יותר לפי הטעםפלפל קאיין טחון, או יותר לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון10ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)טעם עשן נוזלי (אופציונלי)טעם עשן נוזלי (אופציונלי)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, או לפי הצורךחלב, או לפי הצורך3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק1גדולבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר ניתן לזווג עם Shiraz, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. גילגל סירה (בסדר כשר) עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
גילגל סירה (בסדר כשר)
גילגל סירה (בסדר כשר)
ניחוחות של דובדבן בשל ופירות שזיף עם טעמים מורכבים של עשן, אדמה, אניס ותבלינים. היין בעל הגוף הבינוני הוא ארומטי וטעים. היין הזה כשר לפסח