קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

בשר חזיר מזוגג משמש

בשר חזיר מזוגג משמש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר מזוגג משמש. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 170 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . אם יש לך רוטב סויה תמרי, מלח, שמן שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר מזוגג משמש לשניים, בשר חזיר מזוגג משמש, ו בשר חזיר מזוגג משמש עם פילה קוסקוס.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Menage Malbec טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Menage Malbec טרואה
Menage Malbec טרואה
תערובת מפתה של אוכמניות, אוכמניות, דובדבנים כהים ורמזים של תבלין בעקבותיה. עם טאנינים רכים, עגולים, וגימור קטיפתי, יין זה הוא התגלמות תשוקה.הזיווג המושלם עם חזיר בגריל, סלמון מעושן ופסטה עם רוטב פסטו.