קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

בשר חזיר מייפל קארי

בשר חזיר מייפל קארי
Maple קארי בשר חזיר Tenderloin עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 335 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. אם יש לך אבקת קארי, קטשופ, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו פילה חזיר מייפל, בשר חזיר קארי טנדרלוין, ו בשר חזיר פילה עם צ'יפוטלה-Maple Mop (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות את סיליה פיוניר מלבק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
סיליה פיוניר מלבק
סיליה פיוניר מלבק
2017 Finca La Celia Pioneer Malbec הוא יין אטרקטיבי עם ניחוחות של פירות טריים בשלים, בהרמוניה מושלמת עם עדינות של סיגליות ו oak הזדקנות הערות. התקפה טובה מאוד על החיך, עם ריכוז פירותי, טיפוסי של Malbec, חיך מוצק בינוני אבל באותו זמן אלגנטי. זהו מלבק אידיאלי לשתות עם רוסטביף ארגטין עם "אמפנדס" טיפוסי.