קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

בשר חזיר מתובל קובני Tenderloin ואורז Soffrito

בשר חזיר מתובל קובני Tenderloin ואורז Soffrito
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר מתובל קובני Tenderloin ו Soffrito אורז. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 557 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, בייקון, גרידת ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו בשר חזיר קובני, בשר חזיר קובני Mojo Tenderloin, ו בשר חזיר קובני ממולא (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 450 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חום סיר בינוני עם מכסה הולם הדוק מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים שמן ובייקון ובייקון חום.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
שמן בישולשמן בישול
4
מוסיפים בצל ופלפלים וטוגנים 5 דקות. להביא מרק לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
בצלבצל
מרקמרק
5
מוסיפים אורז. לכסות את הסיר ולהפחית את החום לרתיחה. מבשלים 15 עד 18 דקות, עד האורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
עבור בשר חזיר, לחתוך 4 חריצים לתוך כל ירך וקן שום מפרץ לתוך בשר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בשרבשר
חזירחזיר
7
מניחים בשר על תבנית אפייה nonstick.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
שלב את התבלינים. מעיל בשר עם שמן. לשפשף תבלינים על פילה חזיר ולמקם בתנור. בשר צלוי 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
תבליניםתבלינים
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
הסר מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
בואו מיצים להפיץ מחדש, ולאחר מכן לחתוך ולהגיש עם אורז soffrito וקישוטים של פירות טרופיים קצוצים או כוסברה ובצל ירוק קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
פירות טרופייםפירות טרופיים
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אורזאורז
11
משקה מוצע: מוחיטו!
מרכיבים שתצטרך
שתהשתה

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)זרע אניסזרע אניס2פרוסותבייקון, קצוץבייקון, קצוץ43 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה6ריבס, קצוץ טרי או קפואקישוטים אופציונליים: מנגו קצוץ או קיווי, או כוסברה קצוצה ובצל ירוקקישוטים אופציונליים: מנגו קצוץ או קיווי, או כוסברה קצוצה ובצל ירוק2(חוֹרֶף)תערובת תיבול גריל (מומלץ: מקורמיק מונטריאול סטייק תיבול) או מלח ופלפל גסתערובת תיבול גריל (מומלץ: מקורמיק מונטריאול סטייק תיבול) או מלח ופלפל גס4ציפורןשום, סדוק הרחק העורשום, סדוק הרחק העור1קטןפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2בשר חזיר tenderloins, גזוז, על 2 1/2 קילו משקל כוללבשר חזיר tenderloins, גזוז, על 2 1/2 קילו משקל כולל2ליים, מקונןליים, מקונן2צביטותזעפרן או 1/2 כפית כורכוםזעפרן או 1/2 כפית כורכום6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית או שמן צמחישמן זית או שמן צמחי6ריבס, קצוץ טרי או קפואEVOO-שמן זית כתית מעולה, או שמן צמחי, מעילEVOO-שמן זית כתית מעולה, או שמן צמחי, מעיל1קטןבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבןאורז לבן