קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

בשר חזיר סיני

בשר חזיר סיני
בשר חזיר סיני Tenderloin יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 274 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לך אבקת חמישה תבלינים, בשר חזיר, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל סיני. 33 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 91%. נסו בשר חזיר סיני, בשר חזיר צלוי סיני, ו בשר חזיר סיני עם אטריות שום רטובות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים tenderloins בצלחת זכוכית רדודה. בקערה קטנה, להקציף יחד רוטב סויה, רוטב הויסין, שרי, רוטב שעועית שחורה, זנגביל, סוכר, שום, שמן שומשום, ואבקת חמישה תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שעועית שחורהרוטב שעועית שחורה
רוטב הויסיןרוטב הויסין
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
שרי.שרי.
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים מרינדה על חזיר, ולהפוך את המעיל. מכסים, ומקררים לפחות 2 שעות או עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
3
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר tenderloins מהמקרר בעוד התנור מתחמם.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים חזיר בתנור שחומם מראש במשך 30 עד 35 דקות, או כדי doneness הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בואו לעמוד במשך 10 דקות, ולאחר מכן לחתוך באלכסון לפרוסות דקות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Quintan Essentia Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.