קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

בשר חזיר פילה עם מרינדה לימון-בירה

בשר חזיר פילה עם מרינדה לימון-בירה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר Tenderloin עם מרינדה לימון בירה. מנה אחת מכילה 223 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא פילה חזיר, פטרוזיליה, כמון טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו3 היה אומר שזה פגע במקום. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-35 דקות. נסו בשר חזיר צלוי עם מרינדת חזיזים, בשר חזיר צלוי עם מרינדה עם כוסברה-מנטה, ו בשר חזיר פילה במרינדה סוכר חום-בורבון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
אף מזמין של עשן, זפת, שוש, סויה, דובדבן שחור, דומדמניות שחורות. זה מוביל ליין בעל גוף מלא עם שכבות של פירות עסיסיים, עומק וריכוז מעולים וגימור ארוך וטהור. תערובת: 85% מלבק ו-15% קברנה סוביניון