קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

בשר חזיר פילה עם תפוחי אדמה קראוט

בשר חזיר פילה עם תפוחי אדמה קראוט
בשר חזיר פילה עם תפוחי אדמה קראוט דורש על 2 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 1 . מנה זו מכילה כ 92 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 962 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לך גזר, מיץ תפוזים, תפוחי אדמה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: בשר חזיר פילה עם תפוחי אדמה קראוט, בשר חזיר פילה En Croute, ו בשר חזיר פילה En Croute.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec Septima עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Septima Malbec
Septima Malbec
אדום סגול בהיר ועוצמתי. אלגנטי ומורכב עם הערות שלרבלברי וריבת שזיפים. העץ הוא עדין מאוד משתלב בצורה חלקה עם טעם פירותי. היין טרי בשל חומצותו הטבעית, ופירותי עם טאנינים מתוקים ומעוגלים.מאוזן ואינטנסיבי עם אופי varietal ברור.