קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

בשר חזיר צ'יפוטלה מצופה בטנדרלוין

בשר חזיר צ'יפוטלה מצופה בטנדרלוין
בשר חזיר צ'יפוטלה מצופה בטנדרלוין יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 181 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו אבקת בצל, אבקת צ'יפוטלה צ' ילה, פילה חזיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 84%. מתכונים דומים: בשר חזיר צ'יפוטלה מצופה בטנדרלוין, בשר חזיר צ'יפוטלה, ו בשר חזיר מצופה טנדרלוין ($10 ארוחה).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בשקית פלסטיק גדולה resealable, לשלב את אבקת בצל, אבקת שום, אבקת צ 'יפוטלה צ' ילה, מלח, וסוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
סוכר חוםסוכר חום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מניחים tenderloins בשקית ולנער, ציפוי בשר באופן שווה. מקררים למשך 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
בשרבשר
4
גרגר גריל שמן קל, ולסדר בשר על באח. מבשלים 20 דקות, הופכים בשר כל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר מן הגריל, לתת לעמוד במשך 5 עד 10 דקות לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Alta Vista קלאסי Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Alta Vista קלאסי Malbec
Alta Vista קלאסי Malbec
המלבק הקלאסי של אלטה ויסטה מציג את האופי האמיתי של מגוון הענבים שלו. ניחוחות וטעמים טריים ואינטנסיביים של יין זה מספקים מבוא מצוין למאפיינים הטריים, פורוורד פרי ואיכות כוללת של יינות מארגנטינה. חלק מהיין מיושן באלון אמריקאי למשך 6 חודשים, לפני 3 חודשים נוספים בבקבוק.מציג ניחוחות אינטנסיביים של שזיף, דובדבן שחור ותבלינים אקזוטיים, עם הערות של קפה ווניל מחביות האלון. הטעמים על החיך טריים, עם מבנה טוב טאנינים רכים, והגימור מלא ומרוכז, עם הערות תבלינים.יין זה הוא די נגיש, כיף וקל לשתייה, מושלם עבור כל יום צריכת מזון רגוע, מזדמנים כמו כריכי פניני, פיצה ובשר בקר או אמפנדס חזיר.