קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות91
מגזין

בשר משומר וכרוב ראובן

בשר משומר וכרוב ראובן
המתכון בשר משומר וכרוב ראובן יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-3 שעות ו-25 דקות. במנה עיקרית זו יש 2183 קלוריות, 128 גרם חלבון ו 105 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %81 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך אלף רוטב האי, כבישה תבלין, בשר בקר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב עלי המפרץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות תפוחים מקסימות כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום פטריק הקדוש. נסו כרובית בשר בקר משומר Hash, תבשיל בשר משומר וכריך ראובן, ו בית נרפא בשר משומר על כריך ראובן (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את המניה לתוך סיר 4 ליטר גדול מעל חום בינוני גבוה ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיף את התבלינים כבישה, שום, עלי דפנה וציפורן. להפחית את החום בינוני, ולאחר מכן להוסיף את הבשר והכרוב מבשלים עד מכרז, 3 שעות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
כרובכרוב
ציפורןציפורן
שוםשום
בקרבקר
3
פורסים את הבשר המשומר לפרוסות דקות כנגד התבואה. (זה צריך להניב סביב 30 פרוסות.) פרוסה 2 טריזים של כרוב דק.
מרכיבים שתצטרך
בשר משומרבשר משומר
כרובכרוב
דגניםדגנים
4
חמאה 1 בצד של פרוסות הלחם וחום על מחבת מחבת חמה או מחבת nonstick גדולה. מעל כל פרוסת לחם עם 1 פרוסת גבינה, ואחריו רוטב אלף האיים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אלף האייםרוטב אלף האיים
חמאהחמאה
גבינהגבינה
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים פרוסות בשר למחצית הלחם, והכרוב לפרוסות הלחם הנותרות. המשך בראונינג הלחם במשך 2 עד 3 דקות, ולאחר מכן להרכיב את הכריכים. לחמם את הכריכים התאספו במחבת או תנור שחומם מראש 350 מעלות f.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
לחםלחם
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת