קושימומחה
מוכן ב25 דק.
מנות65
ציון בריאות0
מגזין

ג'לי פלפל חלפיניו

ג'לי פלפל חלפיניו
ג'לי פלפל חלפיניו יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון תבלין שלך. מנה זו מכילה כ 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 89 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון טבעוני מגיש 65 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. . אם יש לך סוכר, פלפלים, חומץ מזוקק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 7%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: ג'לי פלפל חלפיניו, Jalapeno פלפל עוף ג'לי, ו ג'לי פלפל חריף אגס.

הוראות

1
מערבבים את הפלפלים, פלפלים צ ' ילה, חומץ, סוכר, ופלפל קאיין בסיר גדול. מביאים לרתיחה על חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות. כאשר התערובת מגיעה לרתיחה מתגלגלת שלא ניתן לערבב, מערבבים בפקטין. מבשלים 5 דקות נוספות לרתיחה, ולאחר מכן להסיר מהחום. מערבבים את צבע מאכל ירוק, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
פזורים סגוליםפזורים סגולים
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
פקטיןפקטין
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מצקת ג 'לי לתוך צנצנות סטריליות חמות עוזב 1/4 אינץ' headspace. תהליך צנצנות באמבט מים רותחים במשך 5 עד 10 דקות כדי להבטיח חותם טוב.
מרכיבים שתצטרך
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Masia Puigmolto יכול Xa לברוט קאווה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Masia Puigmolto יכול Xa ברוט קאווה
Masia Puigmolto יכול Xa ברוט קאווה