קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

ג'מבליה

ג'מבליה
ג'מבלאיה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 307 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-28 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח הקריאולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לך עלה דפנה, נקניק, עלי טימין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש באורז אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פודינג אורז כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 66%. נסו ג'מבליה בסיר אחד, ג'מבליה, ו ג'מבליה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בתנור הולנדי משלבים תערובת, מים, עגבניות, רוטב עגבניות ונקניק מעושן. מביאים תערובת לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מכסים, מנמיכים את האש ומניחים להתבשל במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק מעושןנקניק מעושן
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים שרימפס ומבשלים 5 עד 7 דקות נוספות, או עד שהשרימפס ורודים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
בקערה קטנה שלבו אורז, בצל, פטרוזיליה, חמין בקר, טימין, אבקת שום, פלפל שחור, פלפל קאיין, מלח ועלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
מרק בשרמרק בשר
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
בצלבצל
טימיןטימין
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים לתוך שקית צלופן. אחסן בכלי אטום לאוויר.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3(חוֹרֶף)בצל מיובשבצל מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס טרי, קלופים ומוגדריםשרימפס טרי, קלופים ומוגדרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן מבושל לחלוטין, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץנקניק מעושן מבושל לחלוטין, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

קייג ' ון עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, יין רוז רוז ואלברינו. יינות אלכוהול דלי טאנין ונמוכים אלה ישלימו את החום במנות קייג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר.
נר ריחני של בקבוק יין דקוגלו-סוביניון בלאן
נר ריחני של בקבוק יין דקוגלו-סוביניון בלאן