קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

ג'מבליה אורז מטוגן

ג'מבליה אורז מטוגן
Jambalaya אורז מטוגן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 688 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . גשו לסופר וקנו שמן זית, מלח כשר, פפריקה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. עם כפית ציון של 56% המנה הזאת די טובה. נסו סיר אורז ג'מבליה, מאכלי ים" מי צריך אורז " Jambalaya, ו ג'מבליה אורז בר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את האורז, 3 כוסות מים, ו 1 כפית מלח. מביאים לרתיחה, להפחית חום, כיסוי, ומבשלים עד שכל המים נספגים, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום ולתת לשבת, מכוסה, 10 דקות. בינתיים, מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל, פלפל, ושום ומבשלים עד להשחמה קלה, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הנקניק, האפונה, הפפריקה, הפלפל, המלח הנותר והאורז המבושל.
מרכיבים שתצטרך
5
חום דרך, 2 עד 3 דקות.
6
מפזרים את הבצל הירוק, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים חם.אם אין לך... צ ' וריסו, להשתמש kielbasa, שעועית, חזה עוף, או כל בשר שאריות אחרות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. הפמליה טורס Pazo das Bruxas Albarino עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
צבע זהב חיוור מבריק. עדין וריחני, עם פרחים משובחים, פריחת ליים ורמלדה לימון הערות. משיי ומתובל על החיך, מובנה באלגנטיות.