קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גבינה-נקניקיות ממולאות עם בצל חריף-רייצ'ל ריי

גבינה-נקניקיות ממולאות עם בצל חריף-רייצ'ל ריי
מתכון גבינה-ממולאים נקניקיות עם בצל חריף-רייצ'ל ריי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך על 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 449 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו בצל, שמן זית כתית מעולה, פרנקים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: נקניקיות שום קשר, נקניקיות שלוש דרכים - פלפל ריבה / רוטב צ'ילי, בצל קרמל בורבון ותבלינים עגבניות מתובל, ו שבת עם רייצ'ל ריי צלוי פלפלים אדומים ממולאים בגבינה.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.