קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

גבינת כרובית וקיש בייקון

גבינת כרובית וקיש בייקון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל גבינת כרובית & קיש בייקון. במנה עיקרית זו יש 537 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן למנה. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 6 . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם חמאה, קרטון שמנת כפולה, מים קרים כקרח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. וזה לא כל כך מצוין. נסו קיש בייקון צ'דר עם קרום כרובית, קיש בייקון צ'דר עם קרום כרובית, ו קיש בייקון וגבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את המאפה, בקצרה whizz הקמח עם קמצוץ של מלח במעבד מזון, ולאחר מכן להוסיף את החמאה וwizz עד התערובת נראית כמו פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא את חלמון הביצה עם 2 כפות מים ויוצקים פנימה. תהליך עד הבצק יוצר כדור סביב ציר, להוסיף 12-1 כפות מים במידת הצורך. לטפוח לתוך דיסק עבה, לעטוף בסרט נצמד צמרמורת במשך 30 דקות או עד 48 שעות.
מרכיבים שתצטרך
3
להחזיר את המאפה לטמפרטורת חדר מגניב.
4
רול החוצה דק ככל שאתה יכול קו 4cm עמוק, 23cm עגול טארט פח עם בסיס נשלף. הכנס את הבצק לפינות, מבלי למתוח אותו, וקצץ את הבליטה (צפה בסרטון שלנו שמראה איך לעשות את זה בצורה מסודרת). תרגע ל-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בינתיים, מחממים התנור כדי מאוורר 170c / קונבנציונאלי 190c / גז
6
קו המאפה עם נייר כסף (אין צורך לדקור מאפה), לשקול אותו עם שעועית קרמית או מיובשת, ואז לאפות במשך 12-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר רדיד ושעועית, ומבשלים עוד 5-7 דקות עד המאפה איבד את כל rawness אבל הוא עדיין זהב חיוור.
מרכיבים שתצטרך
8
בינתיים, להביא סיר של מים מומלחים לרתיחה, להוסיף את הכרובית ומבשלים במשך 5 דקות, מתוזמן כאשר המים בחזרה לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
9
לנקז היטב ולהשאיר להתקרר.
10
מורחים את הבייקון במחבת לא מקל קרה ומבשלים על אש בינונית נמוכה במשך 7-8 דקות, ערבוב מדי פעם, עד ריצות השומן ואת הבייקון בצבע אבל לא פריך. השאר לקרר.
מרכיבים שתצטרך
11
מערבבים ביצים, שמנת, כל הגבינה, עירית ואגוז מוסקט עם פלפל שחור וקצת מלח. מערבבים את הכרובית ובייקון, ואז לשפוך את התערובת לתוך המקרה.
מרכיבים שתצטרך
12
אופים במשך 30 דקות או עד המאפה הוא זהוב ואת המילוי מוגדר אבל רק רועד. השאירו במשך 30 דקות, כמו קיש הוא במיטבו מוגש חם.

יין מומלץ: יין מבעבע, בורדו, שמפניה, בורדו לבן

קיש ניתן לזווג עם יין מבעבע, בורדו, ושמפניה. גם אם אתה לא עושה מימוזה, יין מבעבע הוא נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם יותר היום, ליין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, זה מנקה את החיך, אשר חשוב מאז חלמון ידוע המעיל את החיך. אתה יכול לנסות ברוט בציר צ ' ארלס Heidsieck. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 94 דולר לבקבוק.
צ 'ארלס Heidsieck וינטג' ברוט
צ 'ארלס Heidsieck וינטג' ברוט
צהוב זהוב מבריק, מבריק עם ניצוצות של ירוק ותסיסה עדינה. האף מורכב עם הערות של הדרים מסוכרים ופירות יבשים, עם גוונים של פקאן ואגוז לוז. ההתקפה היא שופעת חיים ומותקת לפני ציר למרקם עגול, נדיב יותר, ההלוואות לצפיפות יוד ומינרליות בולטת יותר. הגימור הארוך מבטא שפע של ניחוחות עשירים, הערות פורשות של קרמל והדר, כגון yuzu.תערובת: 60% פינו נואר, 40% שרדונה